Primul sezon al serialului momentului, Squid Game, a fost apreciat la nivel mondial. Datorită succesului său internațional, proiectul a generat și un profit uriaș pentru producător, potrivit estimărilor specialiștilor. Se pare că acesta a generat un profit de zeci de ori mai mare decât costurile de producție.
Squid Game are un profit uriaș. Ce costuri de producție surprinzătoare a avut serialul fenomen
Serialul Squid Game are un profit uriaș, potrivit specialiștilor, mai ales după ce a avut costuri de producție reduse, în comparație cu alte serii lansate în ultimii ani.
Cu 9 episoade, Squid Game a reușit deja să devină cel mai de succes serial al anului, scrie Daily Mail.
Bloomberg News a dezvăluit ce profit uriaș a generat Squid game pentru producătorul său.
Squid Game are un profit uriaș
Se pare că Squid Game are o valoare de aproape 900 de milioane de dolari pentru producătorul său din SUA, potrivit unor sume dintr-un documentar intern al companiei, scrie Bloomberg News.
Serialul a fost lansat luna trecută și a devenit rapid un succes internațional. În Squid Game, concurenți săraci trebuie să ia parte la o serie de jocuri de copii, ce au consecințe mortale, într-o competiție violentă ce le poate aduce o avere de aproximativ 50 de milioane de dolari.
Potrivit Bloomberg, costurile de producție pentru serie au fost de doar 21.4 milioane de dolari, o sumă semnificativ mai mică decât cele pentru serialele din ultimii ani.
Vezi mai multe imagini în GALERIA FOTO!
132 de milioane de oameni au văzut măcar 2 minute din serial în primele 23 de zile, potrivit raportului. Recordul a întrecut drama Bridgerton, ce a fost vizionată de 82 de milioane de conturi în primele 28 de zile. Ca urmare, Squid Game are un profit uriaș.
Producătorul serialului susține că serialul are 111 milioane de fani. Bloomberg susține că această cifră se bazează pe date vechi.
Squid Game a avut succes la nivel internațional
Potrivit estimărilor producătorului, 89% din oamenii care au început să se uite la serial au văzut mai mult de un episod, așa că nu e de mirare că a avut un profit uriaș. 66% dintre ei au terminat seria în primele 23 de zile.
Seria e prima dramă din Coreea ce a ajuns în topul mai multor țări. Sezonul 2 încă nu a fost confirmat, dar nu există dubii că acest lucru se va întâmpla în curând.
E posibil ca noile filmări să aibă întârzieri. Deși Squid Game are un profit uriaș, creatorul său lucrează la un film momentan.
Mulți fani cred că următorul sezon va avea un buget mai mare și va fi mult mai elaborat, scrie Screen Rant.
Squid Game are un profit uriaș, mai ales o producție străină. Regizat de Hwang Dong-hyuk, serialul îl are în rolul principal pe Lee Jung-jae. Acesta interpretează un șofer cu multe datorii, ce participa la jocurile mortale.
Din distribuție mai fac parte și Park Hae-soo, Wi Ha-joon, Jung Ho-yeon (în primul ei rol după o carieră de succes în industria modei), O Yeong-su, Heo Sung-tae, Anupam Tripathi și Kim Joo-ryoung.
Hwang a scris singur primul sezon din Squid Game. Se pare că acesta a scris primele două episoade din serie în șase luni.