Se pare că panourile din oțel inoxidabil din care e creată mașină sunt dificil de gestionat, mai ales atunci când vine vorba de design-ul final. Oțelul inoxidabil e dificil de mulat în panouri fără să existe goluri în caroserie.
Caroseria Cybertruck din oțel inoxidabil cauzează probleme de design. Ce au observat fanii Tesla
Caroseria Cybertruck din oțel inoxidabil cauzează probleme de design semnificative, potrivit unui nou raport.
Există și probleme legate de alinierea panourilor, potrivit unor surse din interior, scrie Business Insider.
Se pare că oțelul inoxidabil a fost creat în „bobine care seamănă cu o rolă de hârtie igienică”, scrie The Wall Street Journal. Ca urmare, metalul are șanse mai mari să se curbeze și rezistă încercărilor de a-l mula în forma inițială, chiar și atunci când e aplatizat.
Caroseria Cybertruck din oțel inoxidabil cauzează probleme de design
Cybertruck a fost anunțat inițial în 2019, la un eveniment Tesla, chiar de către Elon Musk. Mașina are deja milioane de fani la nivel mondial, deși încă nu a ajuns pe piață. De la prezentarea prototipului, lansarea pe piață a fost amânată de mai multe ori. Între timp, un bărbat a construit și un Cybertruck din lemn.
Acum se pare că sunt și probleme legate de caroseria Cybertruck, creată din oțel inoxidabil. În octombrie, Tesla a promis că primele mașini Cybertruck vor fi livrate pe 30 noiembrie 2023.
Există mai multe semne că mașina va avea o lansare mai mică decât s-a estimat inițial. Javier Verdura, director în cadru Tesla, a susținut că, la final de noiembrie, compania va livra doar 10 mașini Cybertruck.
Design-ul din oțel inoxidabil face parte din planul lui Musk de a crea o mașină „dură”, ideală pentru apocalipsă. Miliardarul susține că mașina e antiglonț și oferă și posibilitatea instalării geamurilor antiglonț.
Mai mult, Musk a susținut și că Cybertruck poate fi folosit drept o barcă, pentru perioade scurte.
Aceste declarații ale miliardarului nu au fost luate niciodată în serios, dar fiind faptul că termenii și condițiile garanțiilor vehiculelor Tesla susțin cu totul altceva despre expunerea mașinii la apă.
Dar CEO-ul a susținut în continuare că acest lucru e valid în cazul Cybertruck. Acum, a fost surprins momentul în care Tesla a condus un Cybertruck în ocean.
Dar caroseria Cybertruck, din oțel inoxidabil, se pare că nu poate fi mulată etanș. Ca urmare, e posibil ca declarațiile lui Musk să nu se potrivească exact cu experiența utilizatorilor.
Anul trecut, Musk a declarat că Cybertruck ar trebuie să fie „îndeajuns de rezistent la apă” pentru a fi folosit drept o barcă pentru a traversa râuri.
Un Cybertruck a fost filmat în timp ce era testat în ocean
„Cybertruck va fi îndeajuns de rezistent la apă pentru a fi folosit pentru o scurtă perioadă drept barcă,” a scris miliardarul pe X. „Așa că poate traversa râuri, lacuri și chiar și mări care nu sunt foarte agitate.”
CEO-ul a mai susținut și că țelul final e ca un Cybertruck să fie capabil să traverseze porțiunea de apă dintre Starbase a companiei SpaceX și Insula South Padre, în Texas.
„Trebuie să ajungă de la Starbase la Insula South Padre,” a continuat miliardarul. „Ceea ce înseamnă că trebuie să traverseze un canal.”
În cel mai îngust punct, canalul are o lățime de 360 de metri. Acum, se pare că producătorul auto testează chiar această abilitate. Rămâne de văzut cum se va comporta caroseria Cybertruck, din oțel inoxidabil, în timpul acestui test.
Recent, Tesla a condus un Cybertruck în ocean, deși mașina nu s-a scufundat prea mult în apă. Imaginile au fost filmate în SUA, pe țărm, și au devenit rapid virale online.