Dezvoltatorul FromSoftware pare să aibă o nouă strategie pentru jocul Elden Ring, așteptat de fani timp de ani de zile. Se pare că jocul video va fi creat pentru a reduce stresul jucătorilor, fără a diminua, însă, dificultatea.
Elden Ring a fost creat pentru a reduce stresul jucătorilor. Schimbarea introdusă de titlul mult așteptat
Elden Ring a fost creat pentru a reduce stresul jucătorilor, potrivit dezvoltatorilor. Acest element a fost observat într-o prezentare a modului de joc.
Producătorul Yasuhiro Kitao a explicat cum anumite elemente din joc au fost create pentru a reduce stresul, potrivit IGN.
Ca urmare, în anumite porțiuni, jocul e mai dificil, dar drumul până acolo e mai liniștit.
Elden Ring a fost creat pentru a reduce stresul jucătorilor
Jocul Elden Ring își propune să creeze mai puțin stres pentru jucători atunci când sunt în drum spre anumite obstacole mari, potrivit producătorilor. Elden Ring se numără printre cele mai așteptate jocuri ce vor fi lansate în 2022.
„Cum lumea jocului e atât de vastă, poate produce o profunzime și o amploare a divertismentului, dar poate să și ducă la stres inutil pentru unii jucători,” a declarat Kitao.
Echipa de dezvoltare a fost atentă să evite acest lucru unde a fost posibil.
– Yasuhiro Kitao
Potrivit lui Kitao, inamicii din Elden Ring sunt foarte puternici. Ca urmare, Elden Ring a fost creat pentru a reduce stresul jucătorilor între aceste confruntări.
Potrivit IGN, se pare că jocul Elden Ring va avea inamici pe măsura așteptărilor de la dezvoltator, cunoscut și pentru seria Dark Souls.
Kitao a scos în evidență faptul că modul în care jucătorii vor ajunge la acești inamici va fi diferit. Elden Ring va include și abilitatea de a chema și călări un cal.
„Caii oferă o metodă lipsită de stres de a călători pe distanțele lungi pe care jucătorul trebuie să le străbată în joc,” a declarat Kitao.
Acesta ar fi unul dintre elementele incorporate, pentru că Elden Ring a fost creat pentru a reduce stresul jucătorilor.
Potrivit lui Kitao, caii din joc pot călători și în vânt, un alt element menit să ajute jucătorii. „Acel sistem a fost introdus drept o metodă de a te mișca vertical rapid și distractiv,, pentru a descoperi zonele înalte.”
Ce elemente va include jocul Elden Ring
Kitao susține că jucătorii vor putea călători rapid între locațiile pe care le-au vizitat deja. Acest element va oferi o libertate mai mare jucătorilor, potrivit producătorului. Ca exemplu, Kitao a vorbit despre aria Stormveil și inamicul din zonă, ce pot fi evitați complet în joc.
Elden Ring a fost creat pentru a reduce stresul, de la premisa ca dificultatea inamicilor trebuie să fie menținută. În plus, dezvoltatorii s-au gândit cum pot găsi un echilibru între aceste obstacole, pentru ca harta să nu se simtă prea goală sau prea plină.
Problema a fost poziționarea inamicilor într-un mod în care poate menține interesul jucătorilor, dar să le ofere o experiență cu stres redus. Această regulă e aplicată și modului în care au fost distribuite obiectele, precum și evenimentele din joc.
– Yasuhiro Kitao
Kitao a confirmat și că timpul din joc și efectele de climă nu vor afecta locația inamicilor „în mod semnificativ”. Chiar și așa, anumite tipuri de inamici vor apărea doar noaptea.
În plus, în Eldern Ring, jucătorii adună experiență – numite rune în joc – ce cad atunci când un jucător moare. Acestea pot fi adunate din nou după aceea.