Tesla e unul dintre cei mai cunoscuți producători auto din lume. În ciuda notorietății mondiale, compania continuă să surprindă fanii și, se pare, chiar pe propriul CEO, Elon Musk, unul dintre cei mai bogați oameni din lume.
Tesla a lansat un produs atât de neobișnuit încât Elon Musk a crezut că nu e real. Reacția miliardarului când a văzut accesoriul pentru prima dată: „Știre falsă”
Recent, Tesla a lansat un produs atât de neobișnuit încât Elon Musk a crezut că nu e real atunci când imagini cu el au ajuns pe Twitter.
În China, Tesla a lansat recent Cyber Spoon (Lingura Cyber), inspirată de mașina Cybertruck, scrie Teslarati.
Cu un preț de 4 dolari, lingura a fost scoasă pe piață în colaborare cu celebrul lanț de restaurante McDonald’s.
Tesla a lansat un produs atât de neobișnuit încât Elon Musk a crezut că nu e real
Imaginile cu Cyber Spoon au fost publicate pe Weibo, rețea de socializare din China similară cu X. În curând acestea au ajuns și pe X, unde au fost văzute de publicul american, surprins de acest accesoriu.
Printre persoanele surprinse că Tesla a lansat un produs atât de neobișnuit se numără și CEO-ul companiei, Elon Musk.
Potrivit contului oficial Tesla de pe Weibo, Tesla și McDonald’s vor colabora împreună pentru a vinde Cyber Spoon. Vor fi create doar 50.000 de unități ale acestei linguri. Design-ul său a fost creat chiar de către Tesla.
Se pare că Elon Musk nu a fost informat de această lansare, însă. Atunci când Sawyer Merritt, un fan Tesla de pe X, a publicat vestea lingurii pe rețeala de socializare, Musk a negat că e o știre reală.
„E o știre falsă din câte știu eu,” a scris miliardarul despre Cyber Spoon.
Dar Merrit i-a spus lui Musk despre faptul că imaginile au fost preluate de pe contul oficial Weibo al companiei. Și conturile McDonald’s de pe Weibo au promovat Cyber Spoon.
Într-un final, se pare că și Musk a fost convins. Când a aflat că paginile oficiale de pe Weibo au promovat faptul că Tesla a lansat un produs atât de neobișnuit, miliardarul a acceptat în sfârșit că există Cyber Spoon.
„În acest caz, clar vreau și eu una!” a scris Elon Musk.
În ultimele săptămâni, au existat numeroase zvonuri privind mașina Cybertruck. Aceasta urmează să fie lansată în curând, după ani de amânări.
Elon Musk ar fi fost nemulțumit de design-ul Cybertruck
Vehiculul Cybertruck a fost anunțat în urmă cu mai mulți ani, dar nu a fost lansat oficial pe piață nici până acum. Se pare că unul dintre motivele acestei întârzieri ar fi fost cerințele exigente ale CEO-ului.
Într-un email trimis către angajații Tesla, care a ajuns pe Internet, Elon Musk a atras atenția asupra nevoii unor standarde ridicate pentru calitatea mașinilor Cybertruck. În plus, pentru mașină ar fi fost acceptată o toleranță „de un micron de o singură cifră”, din cauza liniilor drepte. Acestea au inspirat și design-ul Cyber Spoon. Acest accesoriu e disponibil doar pe piața din China, acum că Tesla a lansat un produs atât de neobișnuit.
Se pare că Musk a și supravegheat producția Cybertruck din fabrică și calitatea mașinilor. După aceea, Musk le-a trimis un email angajaților despre părerea sa legată de vehiculul Tesla.
„Dată fiind natura Cybertruck, mașină creată din metal deschis la culoare cu multe margini drepte, orice variație de dimensiune se vede de la o poștă,” scrie în email-ul scurs pe Internet, în care planul lui Elon Musk pentru Cybertruck a fost dezvăluit.
„Toate elementele vehiculului, fie interne sau cele venite de la funizori, trebuie să fie create și construite cu o precizie de sub 10 microni,” continua email-ul. „Asta înseamnă că toate dimensiunile componentelor trebuie să fie scrise cu a treia zecimală, în milimetri. Și toleranța trebuie să fie specificată în microni de o singură cifră. Dacă LEGO și dozele de suc, care costă foarte puțin, pot face asta, atunci putem și noi.”