Mark Zuckerberg a fost ținta mai multor critici de-a lungul anilor. De la deciziile sale în calitate de CEO Meta, până la alegerile pe plan personal, Zuckerberg a fost criticat chiar și de către proprii angajați.
Angajații lui Mark Zuckerberg au o poreclă neașteptată pentru CEO-ul Meta. Cum îl numesc pe șeful lor
Angajații lui Mark Zuckerberg au o poreclă neașteptată pentru CEO-ul Meta, inspirată din una dintre cele mai cunoscute serii din lume – Stăpânul Inelelor.
Potrivit Futurism, se pare că CEO-ul Meta a primit și o poreclă din partea angajaților. Deși nu mulți ar fi fericiți să fie numiți așa, se pare că Zuckerberg consideră porecla un compliment.
În cadrul unui interviu acordat creatorului YouTube Tim Ferriss, Zuckerberg a dezvăluit că angajații au o poreclă inedită pentru el. Se pare că îi mai spun uneori Eye of Sauron – Ochiul lui Sauron.
Angajații lui Mark Zuckerberg au o poreclă neașteptată pentru CEO-ul Meta
„Unii dintre oamenii alături de care lucrez la companiei o spun într-un sens bun. Dar cred că uneori se referă la atenția mea drept Ochiul lui Sauron,” a dezvăluit Zuckerberg.
Ochiul lui Sauron se referă la forma unei entități malefice din seria Stăpânul Inelelor, care putea vedea aproape orice. Se pare că angajații lui Mark Zuckerberg au această poreclă inedită pentru șeful lor.
Recent, a fost anunțată o schimbare importantă pentru angajații lui Mark Zuckerberg.
Deși sursa se referă la o forță malefică, Zuckerberg a interpretat diferit porecla. Se pare că CEO-ul Meta consideră că denumirea se referă la „cantitatea nelimitată de energie de a mă concentra pe ceva”.
Meta nu e singura companie din Silicon Valley în care se pare că există o cultură organizațională care a fost criticată. Aceasta prioritizează productivitatea în locul unui echilibru sănătos între viață personală și muncă, scrie Futurism.
În cadrul aceluiași interviu, în care a ieșit la iveală faptul că angajații lui Mark Zuckerberg au o poreclă interesantă pentru șeful lor, CEO-ul Meta a dezvăluit că încearcă să „răsfire” această energie. În plus, își „gestionează programul astfel încât să mă pot concentra pe lucrurile la care mă gândesc în mod natural”.
Mark Zuckerberg susține în continuarea planul Meta de a se concentra pe metavers
De la anunțul ce a avut loc la finalul anului 2021, compania Meta s-a concentrat pe dezvoltarea metaversului. Acesta e un univers digital, pe care utilizatorii îl pot accesa cu ajutorul unor accesorii precum căști de realitate virtuală.
Până acum, însă, conceptul nu a fost acceptat la nivel universal. În plus, viziunea Meta pentru metavers a fost criticată chiar și de către experți. Mark Zuckerberg, angajații căruia au o poreclă interesantă pentru el, se pare că s-a decis deja să continue să depună efort pentru a dezvolta metaversul, în ciuda criticilor la adresa lui.
Mark Zuckerberg a cumpărat o nouă proprietate în Hawaii – de ce e controversată achiziția.
„În acest punct, simt că dacă oamenii înțeleg pe deplin ce suntem ca o firmă și ce facem, atunci nu depun îndeajuns de mult efort,” a declarat Zuckerberg.
Compania Facebook și-a schimbat denumirea și imaginea în Meta, la finalul anului 2021. De atunci, compania ar fi pierdut zeci de miliarde de dolari din capitalizarea de piață. În plus, la începutul anului 2022, a fost dezvăluit faptul că Facebook a început să piardă utilizatori zilnici. Acest fenomen a avut loc pentru prima dată în istoria companiei.