Atunci când vine vorba de gestionarea email-urilor, mulți dintre noi au inboxul plin mult mai des decât ne-am dori. Potrivit estimărilor, 50% dintre utilizatori se confruntă cu o căsuță inbox plină sau cu mii de mesaje care nu au fost citite.
Problema legată de email pe care o au 50% dintre utilizatori. Trucuri prin care poți scăpa de ea
Experții au oferit soluții pentru problema legată de email pe care o au 50% dintre utilizatori, deși există trucuri simple prin care poți scăpa de ea.
Potrivit unui nou studiu publicat în jurnalul Information Research, o gestionare nepotrivită a inboxului poate avea efecte surprinzătoare asupra utilizatorilor, scrie Science Alert.
Se pare că utilizatorii se pot simți nesatisfăcuți de gestionarea informațiilor personale dacă au inboxul plin cu emailuri.
Problema legată de email pe care o au 50% dintre utilizatori
Multe dintre informațiile importante sunt primite acum pe email, de la facturi, abonamente și chiar date medicale. Cei mai mulți utilizatori își păstrează aceste informații în inbox. Doar 50% dintre ei salvează aceste documente importante și în alte locații, precum pe calculator sau în cloud.
Problema e legată de email și de dezorganizarea din inbox, ceea ce poate duce la pierderea unor facturi importante sau a unei corespondențe esențiale.
Primirea prin email a acestor factor facturi sau informații economisește timp și bani. În plus, reducerea utilizarea inutilă a hârtiei.
Află și cum o femeie câștigă 1 milion de dolari pe an prin trimiterea email-urilor „către prieteni”.
Dar există riscuri asociate cu această practică, mai ales pentru că cei mai mulți utilizatori nu își organizează inboxul așa cum trebuie. Respondenții din cercetare au declarat că această dezorganizare a dus la ratarea plății unor facturi, pierderea unor date importante din abonamente sau ignorarea unor informații importante legate de impozite, pentru că nu au mai putut să găsească diferite chitanțe.
Experții sugerează că utilizatorii se expun la amenzi pentru întârzieri, ce ar duce la pierderi anuale de sute de dolari.
Dincolo de aceste costuri financiare, experții cred că lipsa de organizare din inbox duce la dificultăți atunci când vine vorba de strângerea chitanțelor și informațiilor. E o problemă și mai mare atunci când vine vorba de situații tensionate, precum perioada plății impozitelor sau diferite împrumuturi bancare.
Problema e legată de email și apare în cazul a 50% dintre utilizatori. Există, însă, soluții pentru această problemă.
Cum poți gestiona mai ușor emailurile din inbox
2 treimi dintre respondenți folosesc emailul pentru a-și gestiona informațiile personale. Unii dintre ei creează fișiere speciale pentru aceste emailuri. Dar cei mai mulți nu o fac și le lasă pe toate în inbox.
Află și care e pericolul din inbox care îți poate goli contul bancar.
Potrivit rezultatelor studiului, doar 52% dintre utilizatorii care și-au lăsat emailurile în inbox sunt satisfăcuți de acest sistem. În comparație, 71% dintre respondenții care le sortează în fișiere sunt satisfăcuți de sistemul lor.
Problema legată de email poate fi soluționată prin mai multe metode. În primul rând, utilizatorii pot să salveze aceste informații importante și în alte locuri în afară de inbox. Precum pe calculator sau în cloud.
Există și posibilitatea să creezi fișiere speciale în interiorul inboxului, pentru a păstra informațiile pe mai multe categorii.
Poți programa alarme periodice pentru reînnoirea abonamentelor importante, pentru a te asigura că nu le pierzi.
Poți să și ștergi emailurile care nu sunt importante din inbox. Astfel, vei avea de-a face doar cu emailurile importante.