Viața modernă presupune gestionarea online a diferitelor servicii de care ne bucurăm zilnic. Pentru a oferi o experiență eficientă utilizatorilor, aplicația furnizorului E.ON le permite accesul cu un simplu click la locurile de consum, consumul realizat, facturare, plată, dar și acces la informații de ultimă oră.
(P) Cum îți gestionezi consumul de energie cu E.ON Myline. Funcțiile utile pe care le găsești la un click distanță
Aplicația E.ON Myline te ajută să gestionezi tot ce ține de contractul tău de energie și poate fi accesată cu un simplu click, pe desktop sau pe telefonul mobil.
Clienții care sunt interesați și de oferte speciale, exclusive, le pot găsi în aceeași aplicație.
Pentru a-și crea un cont Myline, clienții E.ON au nevoie de codul de client, codul de încasare și o adresă de e-mail. La încheierea unui contract de furnizare online, clienților li se creează automat un cont E.ON Myline, pe care îl pot activa cu ajutorul link-ului trimis pe adresa de e-mail. Accesul în cont este gratuit și disponibil 24/7.
Cum pot beneficia clienții E.ON Myline de reduceri cu funcționalitatea Green Steps
Din 2023, E.ON Myline a introdus o nouă funcționalitate, ce îmbină beneficiile pentru clienți cu grija pentru natură.
Functionalitatea Green Steps se adresează clienților care au contractat sau își doresc să contracteze o soluție pentru eficiență energetică de la E.ON – E.ON Green Home (electricitate verde, din surse 100% regenerabile), E.ON Solar Home (soluție la cheie cu panouri fotovoltaice), E.ON Life (soluție completă cu centrală termică și servicii tehnice incluse) și E.ON Cool (soluție completă cu aer condiționat, montaj și asistență tehnică incluse).
Clienții care au optat pentru una dintre soluțiile pentru eficiență energetică mentionate mai sus, beneficiază de reduceri pe facturi, dacă fac o drumeție pe Via Transilvanica. Acești useri vor primi o reducere de 6 lei / kilometru parcurs pe Via Transilvanica pentru fiecare solutie E.ON pentru eficiență energetică.
Vezi mai multe imagini din aplicația E.ON Myline în GALERIA FOTO!
Funcționalitatea poate fi accesată exclusiv din aplicația mobilă E.ON Myline. Pentru a putea beneficia de aceste reduceri, clienții trebuie să parcurgă 4 pași simpli. Odată ajunși pe un traseu Via Transilvanica, deschid aplicația E.ON Myline de pe telefon și accesează funcționalitatea Green Steps. De aici, dau start drumeției, respectiv finish. Kilometri marcați în aplicație, vor fi vizibili ca reduceri pe următoarele facturi emise de E.ON.
Încă din 2020, E.ON este partener de sustenabilitate Via Transilvanica și a susținut timp de 2 ani marcarea și întreținerea a 200 de km din „drumul care unește”. Jumătate din acest efort a fost posibil datorită celor 100.000 de clienți E.ON care au activat factura electronică și, astfel, au avut un impact atunci când vine vorba de risipa de resurse naturale, respectiv reducerea consumului de hârtie.
Ce funcționalități are aplicația E.ON Myline
După crearea unui cont, clienții se pot autentifica în aplicație prin mai multe metode: e-mail și parolă, Facebook sau cu Apple ID.
Aplicația E.ON Myline e disponibilă la doar un click distanță, în varianta web, App Store, Google Play și App Gallery.
După crearea unui cont, clienții vor avea acces la numeroase funcționalități. Acestea îi ajută să își gestioneze simplu și eficient tot ce ține de consumul lor. Pe un singur cont se pot adăuga multiple locuri de consum, de la mai multe adrese și care aparțin unor clienți diferiți.
Cel mai important aspect e faptul că, în aplicația E.ON Myline, clienții pot să urmărească oricând consumul și să îl administreze. Pentru calculul și emiterea facturii, consumul (index) reprezintă un factor de bază, așa că E.ON a eficientizat acest proces.
Cu E.ON Myline, clienții sunt la curent cu momentul în care se efectuează citirea contorului. Pot transmite autocitirea indexului și pot vedea și istoricul de consum pe ultimii 3 ani. Mai mult, clienții pot seta cantități de energie în kWh/mc pe care estimează că le vor consuma lună de lună, direct în convenția de consum. Convenția de consum este o funcție extrem de importantă și pentru un client care știe că nu va fi consum la o anumită adresă pe o perioadă determinată, fără să își facă griji atunci când vine vorba de transmiterea lunară a indexului.
Cu E.ON Myline, clienții pot plăti facturile de energie direct din cont
Atunci când vine vorba de gestionarea consumului de energie prin aplicații, cei mai mulți clienți vor un proces cât mai simplu pentru plata facturilor. Utilizatorii E.ON Myline au acces 24/7 la facturile emise pentru fiecare loc de consum.
În funcție de preferințele fiecărui client, specificate în setări, utilizatorii pot primi și mesaje sau notificări despre emiterea facturii de consum și nu numai. Au acces și la istoricul facturilor emise, achitate sau, dacă e cazul, neachitate.
Din E.ON Myline, clienții pot achita mai multe facturi, pentru mai multe locuri de consum, printr-o singură tranzacție. Ceea ce ușurează semnificativ procesul, mai ales pentru clienții care trebuie să gestioneze consumul pentru mai multe adrese. Cu E.ON Myline, nu mai sunt necesare multiple tranzacții, pentru că totul poate fi efectuat cu un singur click.
E.ON Myline promite o experiență eficientă și simplă pentru utilizatori. Și le oferă și un control mai mare asupra consumului propriu. De exemplu, E.ON Myline oferă și opțiunea facturii la cerere. Imediat după ce au transmis indexul autocitit, utilizatorii pot să solicite simularea și emiterea factorii pentru consumul respectiv. Mai mult, pot să și eșaloneze plata la cerere, în 1, 2 sau 3 rate. Pentru cei care au plătit în avans, restituirea banilor e la fel de simplă. Poate fi efectuată fie via un cont IBAN, fie prin mutarea sumei pe alt loc de consum.
Cu aplicația E.ON Myline, clienții au libertatea de a-și administra consumul energetic în funcție de nevoile și preferințele lor. Totul e posibil printr-un simplu click.