Shreyansh Jain, un fost proprietar Tesla, a primit o factură de reparații de 14.000 de dolari din cauza unei probleme pe care a descoperit-o după mai puțin de 24 de ore de când și-a adus noua mașină Model Y acasă.
Tesla cumpărată de 1 zi a avut nevoie de reparații de 14.000 de dolari. Ce a pățit mașina în mai puțin de 24 de ore
O mașină Tesla cumpărată de 1 zi a avut nevoie de reparații de 14.000 de dolari, din cauza unei probleme pe care proprietarul a observat-o în mai puțin de 24 de ore de la achiziționare.
Potrivit lui Jain, suspensia mașinii electrice s-ar fi stricat în timp ce mergea cu mașina cu familia, scrie Business Insider.
Mașina înregistrase pe bord doar 115 mile atunci când s-a produs incidentul.
Tesla cumpărată de 1 zi a avut nevoie de reparații de 14.000 de dolari
Jain a pierdut controlul mașinii atunci când suspensia a cedat. Cazul său și unele similare au dus la o investigație Reuters. Aceasta a inclus 20 de clienți Tesla și 9 muncitori din cadrul companiei. Dar și mii de documente interne.
Se pare că Jain nu e singurul cu o tesla cumpărată de 1 zi care s-a stricat. Ar face parte din mii de clienți care au avut probleme similare cu suspensia și controlul mașinii. Cazurile au fost înregistrate în ultimii 6 ani.
Reuters susține că Tesla a negat public unele dintre problemele pe care le au mașinile. În schimb, compania a dat vina pe clienți. Dar documentele interne demonstrează că problema e mult mai răspândită și că Tesla știe acest lucru.
Tesla și-a dizolvat departamentul de presă în urmă cu mai mulți ani. În trecut, Musk a recunoscut că Tesla a avut numeroase probleme atunci când vine vorba de calitate, mai ales cu creșterea producției.
Află și care e decizia lui Elon Musk care l-ar putea costa miliarde de dolari.
„Atunci când te miști mai repede, pur și simplu descoperi aceste lucruri,” a declarat Musk în 2021. „Dacă le-am fi știut înainte, le-am fi reparat.”
Jain susține că familia sa a trecut de la „extrem de încântată” la „pur și simplu îngrozită” atunci când i s-a stricat mașina. Tesla cumpărată de 1 zi în momentul în care s-a stricat a costat 55.000 de dolari.
Jain a primit o factură de reparații de 14.000 de dolari
După incident, Jain a dus Tesla la un service al companiei. Unul dintre angajați i-a spus că nu au fost găsite „dovezi de daune externe” și a sugerat că firma se va ocupa de costurile necesare pentru reparații.
Dar Jain a aflat ulterior că Tesla se aștepta ca el să plătească 14.000 de dolari pentru reparații. Tesla i-a trimis o scrisoare în care susține că mașina cumpărată de 1 zi avea daune „precedente”.
Jain a ajuns să plătească o diferență de asigurare de 1.250 de dolari, în locul facturii de 14.000 de dolari. Dar a fost nevoit să plătească mai mult pentru asigurare din acel moment. Tesla a reparat mașina în 3 luni și Jain a vândut-o pentru 45.000 de dolari. Adică o pierdere de 10.000 de dolari.
Nu e singurul astfel de incident de care s-au plâns proprietarii Tesla de-a lungul anilor, în ciuda faptului că producătorul auto neagă astfel de incidente. Se pare că Elon Musk și Tesla ar fi știut că există probleme cu Autopilot.