Franciza FIFA, din cadrul EA Sports, e una dintre cele mai cunoscute din industria de gaming. Seria a început cu FIFA International Soccer, lansată pe Sega Mega Drive, în anul 1993. Acesta a fost primul titlu de gaming care a avut o licență oficială din partea FIFA.
FIFA 22 include un echipament cu motive românești. Cum arată
FIFA 22 include un echipament cu motive românești, un detaliu inedit pentru titlul cunoscut la nivel mondial.
La seria principală au fost adăugate numeroase alte titluri, bazate pe turnee precum FIFA World Cup, UEFA Champions League și UEFA Europa League.
În plus, franciza a fost recunoscută de Guinness drept cel mai bine vândută din industria de gaming, din istorie.
FIFA 22 include un echipament cu motive românești
FIFA 22, lansat oficial pe 1 octombrie 2021, e cel de-al 29-lea joc din seria celebră. Acesta e disponibil pe Microsoft Windows, Nintendo Switch, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One și Xbox Series X/S.
Recent, Elden Ring a primit unele dintre cele mai bune recenzii din istorie, pentru un joc video – află cum a impresionat.
Acum, FIFA 22 Ultimate Team include un echipament cu motive românești, potrivit adevărul.ro. Pe uniforma de culoare galbenă apar motive și simboluri tradiționale românești, precum măștile folclorice.
Echipamentul a fost inclus în FIFA 22 Ultimate Team de pe data de 5 mai. Potrivit adevărul.ro, acesta va putea fi obținut de jucători cu ajutorul Squad Building Challenge, până pe 12 mai.
Recent, Microsoft a decis soarta Call of Duty – află pe ce console va fi disponibil jocul video.
FIFA e cea mai vândută serie din industria de gaming
Pentru FIFA 22, jucătorul Kylian Mbappé, din cadrul Paris Saint-Germain, a apărut pe coperta jocului, pentru a 2-a oară consecutiv, după FIFA 21. Pentru FIFA 20, acest titlu a aprținut lui Eden Hazard, din cadrul Real Madrid.
Acum, FIFA 22 include un echipament cu motive românești, după ce au fost incluse mai multe elemente similare, de-a lungul anilor.
FIFA e una dintre cele mai cunoscute serii din industria de gaming, cu numeroase recorduri. FIFA 12, de exemplu, deține recordul pentru jocul sportiv care s-a vândut cel mai rapid. Peste 3.2 milioane de copii au fost vândute în prima săptămână de la lansare. Acestea au generat venituri în valoare de 186 de milioane de dolari.
Pentru FIFA 22, peste 70% din vânzările din prima săptămână au fost cele digitale. În decembrie 2021, EA a susținut că peste 9 milioane de copii FIFA 22 au fost vândute la nivel mondial. Până în acea lună, fuseseră jucate deja 460 de milioane de meciuri.
Potrivit unui raport GFK, FIFA 22, ce include un echipament cu motive românești, a fost cel mai bine vândut joc video în 17 din cele 19 țări europene incluse în studiu. Titlul a primit recenzii favorabile, deși unii critici au precizat că jocul nu s-a schimbat semnificativ față de predecesorul FIFA 21. FIFA 22 a fost considerat de unii, însă, cel mai bun titlu din serie lansat în ultimii ani. Printre îmbunătățirile care au atras atenția se numără modul în care reacționează jucătorii și cum se mișcă aceștia pe teren.