Logo-ul Nintendo e cunoscut în întreaga lume. Deși compania a introdus numeroase inovații în domeniul jocurilor video de-a lungul anilor, nu a adoptat numeroase schimbări atunci când vine vorba de logo.
Cum arată logo-ul Nintendo original. Puțini l-ar recunoaște în ziua de azi
Puțini știu cum arată logo-ul Nintendo original, deși compania are milioane de fani în întreaga lume și o istorie care a început în urmă cu mai bine de 1 secol.
Puțini știu, însă, cum arată logo-ul original și cum a pornit compania cunoscută, scrie Creative Bloq.
Deși Nintendo e unul dintre cele mai mari nume din industria de gaming din acest moment, a avut un început într-o industrie similară.
Cum arată logo-ul Nintendo original
Istoria Nintendo a început cu aproape 1 secol înainte ca firma să lanseze celebrul Nintendo Entertainment System. Compania a fost fondată în Kyoto, în 1889. Înainte să producă jocuri video, Nintendo se ocupa de producția cărților de joc, numite hanafuda. Acestea sunt folosite într-un sistem de jocuri japonez creat pentru a înlocui cărțile de joc europene, când Japonia a interzis influențele străine, în jurul secolului 17.
Puțini fani actuali ai companiei știu cum arată logo-ul Nintendo original. Acesta e format din 3 caractere kanji: nin, ten și do.
Cu succesul înregistrat pe urma primelor cărți de joc, Nintendo a ajuns să producă chiar și propriile jocuri de societate. Unele dintre ele includeau și cărți de joc vestice. Ca urmare, logo-ul Nintendo scris și în alfabetul latin a început să apară pe jocuri încă din anii 1950. Această variantă includea linii mai pronunțate precum unele litere, precum N.
De atunci, au existat mai multe variante de logo, chiar și înainte ca firma să lanseze primele jocuri video. Printre acestea se numără și un logo care avea o stea în locul punctului pentru litera i. Pe măsură ce cărțile de joc nu au mai fost atât de căutate, Nintendo a început să se extindă în alte sectoare.
În 1985, Nintendo a intrat în industria jocurilor video atunci când a lansat Donkey Kong, prin consola Nintendo Entertainment System. Deși unele dintre simbolurile recente sunt mai cunoscute, puțini știu cum arată logo-ul Nintendo original.
A scos o linie de jucării, printre altele. Până în anii 1970, logo-ul companiei era foarte similar cu cel pe care îl știm azi.
Recent, Nintendo a cumpărat SRD, companie cu care a colaborat încă din 1983.
Nintendo și-a folosit logo-ul original pe un joc recent
Într-o imagine publicată pe Twitter, se vede cum Dream Land 3 include logo-ul original Nintendo, care folosește caracterele kanji. Diferența e cu atât mai notabilă cu cât logo-ul companiei nu s-a schimbat semnificativ din anii 1980.
Nintendo e una dintre cele mai mari companii din industria jocurilor video. Recent, a fost dezvăluit că Nintendo Switch a vândut mai multe unități de-a lungul timpului decât consolele competitorilor. Deși are milioane de fani în întreaga lume, puțini știu cum arată logo-ul Nintendo original.
Dispozitivul Nintendo Switch a livrat 10.67 de milioane de unități în perioada sărbătorilor din 2021, în octombrie – decembrie. Acest număr a fost atins în ciuda faptului că există un deficit de semiconductoare la nivel global.
Cu acest trimestru puternic de vânzări, Nintendo Switch a reușit să vândă 103.54 milioane de unități de la lansarea sa, ce a avut loc în urmă cu doar 5 ani.
Nintendo Switch a reușit să întreacă recordul Wii, ce a livrat 101.63 de milioane de unități de la lansarea pe piață.