Începând din 31 octombrie, Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU Tv, AntenaPLAY, ObservatorNews.ro și toate platformele digitale devin parte al aceluiași univers vizual. Conceptul grafic care reunește cea mai mare platformă media din România a fost construit de departamentul de design al Antenei împreună cu britanicii de la Twin – Associates.
Cel mai mare creator de conținut media din România are de acum un nume: Antena
Cel mai mare creator de conținut media din România se va numi, de acum, Antena. Creator constant bucurie, zâmbete, povești, viitor, emoție și spectacol, producțiile Antena sunt disponibile și accesibile în orice moment pe toate ecranele, TV, digital și social media.
Amy Johnson și Ian Wormleighton, cele două nume care stau în spatele acestei agenții, au în portofoliu proiecte de branding pentru nume importante la nivel global de pe piața media și de entertainment.
Printre acestea se numără Discovery, Telemundo, BBC One, serialul The Crown, FC Barcelona, Top Gear, Dreamworks, UEFA sau Disney.
Cel mai mare creator de conținut media din România are de acum un nume: Antena
La 29 de ani de la fondarea postului Antena 1, a fost pusă baza unui univers multimedia. Potrivit lui Mihai Cristian Ioniță, CEO-ul Antena, acesta e unic în România.
Anul acesta se împlinesc 29 de ani de la fondarea postului de televiziune Antena 1, baza pe care s-a construit un întreg univers multimedia, unic în România. Astăzi suntem cea mai mare platformă de conținut multimedia din România, urmărită anual de peste 16 milioane de români, cei cărora le dedicăm zilnic fiecare minut de conținut pe care îl creăm special pentru fiecare dintre ei sau pentru comunitățile din care fac parte.
– Mihai Cristian Ioniță, CEO Antena
„În toți acești ani am inovat și evoluat în mod permanent producțiile de conținut. Astfel încât ele să fie relevante și dedicate fiecărei platforme pe care sunt distribuite, liniare sau digitale,” a continuat Ioniță, CEO pentru cel mai mare creator de conținut media din România.
„Conceptul Antena este un demers important al evoluției noastre. E unic pe piața media din România, unind vizual întreaga platformă multimedia de conținut sub un singur nume. Antena devine astfel endorser-ul tuturor proprietăților noastre, atât liniare, cât și digitale,” a încheiat CEO-ul.
Declarația Twin despre noul nume Antena
De peste 10 ani dezvoltăm proiecte împreună și a fost întotdeauna o plăcere să lucrăm cu această echipă. Conceptul Antena este un pas important făcut în contextul actual, al expansiunii digitale. Universul Antena devine amprenta întregului portofoliu, integrând perfect lumea liniară cu cea digitală. Antena este principala destinație de entertainment prin toate platformele ei.
Antena înseamnă peste 11.000 de ore de producție românească originală creată în fiecare an. Din care peste 7.000 de ore de divertisment. Printre acestea se numără cel mai longeviv matinal (Neatza cu Răzvan și Dani), cel mai apreciat cooking show (Chefi la cuțite), reality-show-uri care schimbă vieți (Asia Express, Insula Iubirii, Mireasa), cele mai bune emisiuni de umor (iUmor, Stand-Up Revolution), transformări spectaculoase (Te cunosc de undeva!), povești de neuitat (Adela, Lia), infotaiment și transmisiuni live (Observator, Neatza, Acces Direct și Xtra Night show), conținut dedicat pentru Antena Play.
Conținutul Antena, cel mai mare creator de conținut media din România, a fost vizionat în decursul acestui an de peste 16 milioane și jumătate de telespectatori. La aceștia se adaugă și peste 17 milioane de vizitatori unici în mediul on-line.