Ce a spus NASA despre „cadavrele de extratereștri” dezvăluite în Mexic. Experții au avut o cerință clară: „Nu suntem singuri”

Înainte de conferința de pe 14 septembrie 2023, mulți s-au întrebat ce va spune NASA despre „cadavrele de extratereștri” care au fost dezvăluite recent în Mexic.

Publicat: 15 septembrie 2023, 13:56

Pe 14 septembrie 2023, NASA a dezvăluit un raport despre ceea ce numește „fenomene anormale neidentificate”. Acestea sunt cunoscute publicului larg și drept OZN-uri. Cu doar o zi înainte, în Camera Deputaților din Mexic, a avut loc o audiere generală despre astfel de fenomene.

În cadrul audierii, au fost prezentate „cadavrele unor extratereștri”, potrivit experților care le-au dezvăluit, scrie BBC News

În cadrul conferinței NASA, agenția a dezvăluit că, la recomandarea unui studiu independent, va avea un rol mai mare în studierea OZN-urilor. Compania a anunțat un nou director care se va ocupa de cercetarea acestor fenomene neidentificate.

Ce a spus NASA despre „cadavrele de extratereștri” dezvăluite în Mexic

În timpul conferinței, oficialii NASA au fost întrebați despre mumiile „extraterestre” dezvăluite în Mexic. Ca răspuns, David Spergel, ce a luat parte la raportul NASA despre OZN-uri, a declarat că nu știe care e natura acelor mostre. Dar expertul a cerut transparență în studierea lor.

„Asta e ceva ce am văzut doar pe Twitter,” a declarat Spergel atunci când NASA a fost întrebată despre „cadavrele de extratereștri” din Mexic. „Atunci când ai lucruri neobișnuite, vrei ca datele să fie publice.”

„Nu știm care e natura acelor mostre,” a continuat Spergel, ce s-a adresat și guvernului mexican cu o cerință clară. „Dacă aveți ceva neobișnuit, atunci trebuie să faceți mostrele disponibile pentru comunitatea științifică.”

Jurnalistul Jaime Maussan, entuziasmat de OZN-uri, a participat la audierea din Mexic. În cadrul acesteia a prezentat 2 mici „corpuri” cu 3 degete la fiecare mână și capete alungite. În prezentare, Maussan a susținut că specimenele au fost recuperate din zona liniilor antice Nazca, din Peru. Vechimea acestora a fost stabilită la aproximativ 1.000 de ani. Maussan a susținut și că nu sunt înrudite cu nicio specie de pe Pământ.

Vezi mai multe imagini cu mumiile „extraterestre” în GALERIA FOTO!

Mumie de extratarestru, gri, expusă în septembrie 2023 în Mexic, la o audiere legată de adevărul despre „cadavrele de extratereștri”
Mumii inedite din Peru sunt considerate a aparține unor extratereștri, dar nu toți cercetătorii sunt de acord / Profimedia Images

„Cred că e o demonstrație clară a faptului că avem de-a face cu specimene non-umane. Care nu sunt înrudite cu nicio altă specie din lumea noastră. Și că există toate posibilitățile să fie investigate de orice instituție științifică,” a declarat Maussan.

„Nu suntem singuri,” a continuat Maussan, înainte ca NASA să vorbească despre „cadavrele de extratereștri” descoperite în Peru.

Mumiile nu ar fi extraterestre, susțin experții

Potrivit lui Andrew Nelson, profesor de antropologie din cadrul Universității din Ontario, Canada, una dintre mumii „arată ca o mumie tipică Nazca, într-o poziție așezată”.

Cultura Nazca, din Peru, înfășura mumiile material textil și a dus și la crearea geoglifelor numite liniile Nazca.

Potrivit Live Science, mâinile și picioarele acestei mumii și posibil și ale altora ar putea fi fragmente din mumii umane, care au fost manipulate. Învelișul alb ar fi fost adăugat ulterior, pentru a ascunde aceste manipulări, susține Nelson. Acum, și NASA a vorbit despre „cadavrele de extratereștri”, deși experții nu păreau convinși de proveniența lor din spațiu.

Nelson, care a vorbit despre adevărul legat de „cadavrele de extratereştri” descoperite în Peru, nu a fost implicat în studierea lor. Și o mumie legată cu sfori din Peru a surprins arheologii.

Nu e singurul care crede că nu avem de-a face cu ființe provenite din spațiu. Mai mulți cercetători susțin că fragmente din mumii umane au fost folosite pentru a le crea pe acestea și pentru a le da un aspect inedit, de „extraterestru”.

NASA a dezvăluit când va fi adus asteroidul de 10.000 de cvadrilioane de dolari. De ce are o valoare atât de mare