Publicația The New York Times a cumpărat Wordle, jocul viral în care utilizatorii trebuie să ghicească un cuvânt pe zi. Aceștia au 6 încercări pentru cuvântul format din 5 litere. Lansat în octombrie, jocul a devenit rapid viral și a ajuns să aibă milioane de utilizatori în fiecare zi.
Wordle a fost cumpărat de The New York Times. Ce sumă ar fi plătit publicația pentru jocul viral
Wordle a fost cumpărat de The New York Times după ce a ajuns să aibă milioane de utilizatori zilnici. Publicația ar fi plătit milioane de dolari pentru jocul viral.
Scopul jocului e ghicirea unui singur cuvânt pe zi, format din 5 litere. Pentru a-l afla, jucătorii au 6 încercări, timp în care căsuțele de litere își schimbă culoarea, dacă acestea sunt corecte.
Potrivit CNN, The New York Times ar fi plătit milioane de dolari pentru Wordle.
Wordle a fost cumpărat de The New York Times
Publicația a anunțat achiziția la începutul săptămânii. Wordle va fi inclus în portofoliul de jocuri The New York Times. Din acesta fac parte și The Crossword, The Mini și Spelling Bee. În luna decembrie 2021, serviciul de Games al The New York Times avea peste 1 milion de abonați.
„The Times continuă să se axeze pe abonamentele esențiale pentru fiecare persoană vorbitoare de engleză care vrea să înțeleagă și să interacționeze cu lumea. Serviciul New York Times Games e foarte important în această strategie,” au scris reprezentanții publicației în comunicatul de presă despre cum Wordle a fost cumpărat de The New York Times.
„Wordle va avea acum un rol important în acea experiență zilnică și le va oferi mai multor milioane de persoane, din întreaga lume, încă un motiv să apeleze la The Times pentru a-și satisface nevoile zilnice de consum de informații și viață,” a continuat comunicatul. Află cum poți juca Wordle de mai multe ori pe zi.
Wordle, ce a fost cumpărat de The New York Times, a fost lansat de Josh Wardle, un inginer de software ce a lucrat și la platforma Reddit. De la lansarea din octombrie 2021, jocul a devenit rapid viral. Potrivit The New York Times, milioane de oameni joacă acum zilnic Wordle.
Ce sumă ar fi plătit The New York Times pentru jocul Wordle
Josh Wardle a scris un mesaj pe Twitter despre succesul jocului, după ce a fost anunțată achiziția.
Aș minți dacă aș spune că nu am fost puțin copleșit. Până la urmă, sunt o singură persoană și e important pentru mine ca, pe măsură ce Wordle crește, să continue să ofere o experiență bună pentru toată lumea.
– Josh Wardle
Wordle a fost cumpărat de The New York Times pentru o sumă „de câteva milioane”. Jocul va rămâne inițial gratuit pentru jucătorii noi și existenți.
„Nu avem planuri bătute în cui pentru viitorul jocului,” a declarat Jordan Cohen, directorul executiv al The New York Times.
„În acest moment, suntem axați pe crearea valorilor în plus pentru publicul nostru, în timp ce prezentăm jocurile pe care le avem deja unui public nou, ce a demonstrat că e pasionat de jocurile de cuvinte,” a continuat Cohen.
În acest moment, Wardle lucrează cu The New York Times pentru a se asigura că mutarea jocului pe site-ul publicației nu va afecta câștigurile utilizatorilor de până acum.