Google a închis numeroase servicii și aplicații proprii de-a lungul anilor. Compania a devenit cunoscută și pentru aceste decizii, pe care le ia, de obicei, la câțiva ani după lansare. În cazul serviciului Museletter, această decizie a fost luată în timp „record”, potrivit utilizatorilor.
Google a închis un alt serviciu. Ce „record” ar fi doborât gigantul tech
Google a închis un alt serviciu, la scurt timp de la lansare. Nu e prima dată când gigantul tech trece prin acest proces, motiv pentru care mulți utilizatori au spus că firma a stabilit un nou „record”.
Serviciul Museletter va fi închis pe data de 20 decembrie. Acesta a fost lansat în urmă cu doar 3 luni, în septembrie 2021, scrie Android Police.
Museletter e un serviciu ce permitea utilizatorilor să creeze newsletters și să le distribuie abonaților. Serviciul e similar cu Revue, creat de Twitter.
Google a închis un alt serviciu, numit Museletter
Museletter a fost lansat la începutul lunii septembrie, dar nu pentru publicul larg. Ca urmare a faptului că nu a ieșit din varianta beta, mesajul prin care Google anunță închiderea serviciului a specificat faptul că nu există date ale utilizatorilor ce trebuie să fie exportate de pe platformă.
Serviciul Museletter a fost un experiment, din cadrul departamentului Area 120. Acesta reprezintă un departament în care Google încearcă numeroase proiecte mici. Dacă acestea trec de mai multe teste, atunci Google le lansează oficial drept unul dintre serviciile sale.
Multe dintre aceste experimente nu au succes, ca în cazul Museletter. Ca urmare, Google a închis un alt serviciu. Nu se știe exact ce motiv a stat la baza acestei decizii.
În urma anunțului oficial, numeroși utilizatori Google au scris pe rețelele de socializare despre „recordul” doborât de gigantul tech. Google a închis numeroase servicii și aplicații până acum, însă niciunul atât de repede precum 3 luni.
Google a închis, astfel, un alt serviciu, numit Museletter, înainte ca acesta să fie disponibil publicului.
Google oferă numeroase servicii, folosite de miliarde de oameni din întreaga lume, precum sistemul de operare Android. Noua actualizarea Android include și simboluri ce pot ajuta utilizatorii să gestioneze accesul aplicațiilor. Printre alte servicii pe care le oferă se numără și spațiul de stocare gratuit de 15 GB, în care sunt incluse aplicații precum Gmail și Google Photos.
Cum poți folosi eficient spațiul de stocare Gmail
Email-urile simple nu ocupă prea mult spațiu, dar dacă ai contul Gmail de câțiva ani, e posibil ca acestea să ocupe mai mult din cei 15 GB spațiu de stocare Google decât te aștepți.
Google a închis un alt serviciu, Museletter, ce trimitea email-uri newsletter. Opțiunea sa Gmail e foarte folosită, însă, la nivel global.
Un truc simplu e să ștergi email-uri mai vechi. Scrie „older_than:1y” în bara de căutare Gmail pentru a găsi mesaje mai vechi de 1 an. Dacă vrei să cauți email-uri și mai vechi, trebuie dpar să schimbi cifra din comandă (2y sau 3y în loc de 1y etc).
Dacă vrei să cauți email-uri de acum câteva luni, folosește căutarea ”older_than:3m”, de exemplu. Google a închis un alt serviciu, numit Museletter, ce folosea principiile trimiterii de email-uri, în format de newsletter.
Email-urile care au atașamente mari pot ocupa mai mult spațiu decât anticipezi. Pentru a le găsi rapid, scrie în bara de căutare Gmail comanda „has:attachment larger:10m”. Astfel vei găsi email-uri cu atașamente mai mari de 10 MB, ce ocupă o parte semnificativă din cei 15 GB spațiu de stocare Google de-a lungul timpului. Poți ajusta această dimensiune în funcție de număr.
Etichetele te pot ajuta și ele să ștergi email-uri de care nu mai ai nevoie. Dacă nu ai folosit etichete (labels) în Gmail până acum, poți folosi comanda „label:unimportant” în bara de search Google. Algoritmul îți va da email-uri precum newsletter sau cele primite de la contacte cu care nu mai interacționezi.