Cu ajutorul unei metode care poate monta baterii în 42 de modele de mașini, compania e-Revolt promise să reducă semnificativ timpul de conversie de la câteva luni la o singură zi, ce ar putea ajuta piața vehiculelor electrice.
Compania care promite să transforme mașinile pe benzină în vehicule electrice în doar 8 ore. Cum e posibil
e-Revolt e compania care promite să transforme mașinile pe benzină și combustibili fosili în vehicule electrice, proces ce ar dura doar 8 ore.
Costul unei mașini electrice noi e motivul principal pentru care mulți șoferi nu optează pentru această variantă, scrie Euronews.
e-Revolt vrea să remedieze această situație cu ajutorul unei noi metode de a monta baterii în mașini.
Compania care promite să transforme mașinile pe benzină în vehicule electrice în doar 8 ore
Transformarea vehiculelor pe combustibili fosili în unele electrice nu reprezintă un concept nou. Principiul e aplicat și mașinilor vechi pentru ca acestea să poată funcționa într-un context modern. Dar procesul poate fi extrem de complicat.
Cele mai multe firme pot realiza conversia în 2 săptămâni – 6 luni. Dar e-Revolt e compania care susține că poate să transforme mașinile pe benzină în vehicule electrice în doar 8 ore.
Compania din Germania folosește un nou design de baterie electrică. Aceasta e compatibilă cu 42 de modele diferite de mașini, de la unii dintre cei mai mari producători auto, precum Volkswagen și Audi.
„E o producție. Ceea ce înseamnă că trebuie să te gândești cum poți s-o faci mai rapid și mai simplu și așa mai departe. Dar această direcție funcționează doar dacă ai un volum mare. Pentru că trebuie să depui mult efort și să investești mulți bani pentru a dezvolta acest lucru,” a declarat Rolf Behling, director în cadrul e-Revolt.
„Mai târziu, poți economisi timp și bani. Dar asta e diferența – trebuie să ai o soluție serioasă,” a continuat Rolf Behling, despre cum mașinile pe benzină pot fi transformate în vehicule electrice în timp record.
Transformarea costă peste 10.000 de euro
„Scoatem motorul cu ardere internă și avem un cadru care folosește fostele puncte ale motorului,” a declarat Timo Walden, un alt director din cadrul e-Revolt. Walden a fost și unul intre primii investitori ai companiei.
„Și putem înlocui ușor doar motorul cu noul cadrul și noile componente,” a continuat Walden. „Și de aceea suntem mult mai rapizi decât o soluție individuală. Cadrul de aici e o parte importantă din această viteză.”
Cu ajutorul acestui proces, e-Revolt promite să transforme mașinile pe benzină în vehicule electrice în timp record.
Procesul include și digitalizarea completă a vehiculului. O astfel de transformare ar costa între 12.000 și 15.000 de euro. E un buget mai accesibil pentru majoritate, în comparație cu un vehicul electric complet nou.
În acest moment, sistemul permite schimbarea unor modele cunoscute de mașini. Dar echipa susține că poate adapta procesul și la mașini complet diferite, deși timpul pentru această transformare va fi mai lung.
„Nu există o singură soluție, ceea ce înseamnă că funcționează pentru mașini specifice sau un grup de vehicule. Și dacă ai un vehicul nou, atunci trebuie să te gândești din nou „ce trebuie să schimbăm?” a continuat Behling.