La începutul anului, Charlie 'Cr1TiKal' White a creat o provocare care a atras instant atenția jucătorilor Halo 2. El a promis 5.000 de dolari oricărui jucător care putea termina un joc Halo 2 pe nivelul de dificultate legendar cu 13 cranii de modificare a dificultății activate. Cel de-al 14 craniu, numit Envy, oferă camuflaj activ jucătorului.
Provocarea Halo 2 de 20.000 de dolari a fost învinsă în sfârșit. Obstacolul a fost considerat „imposibil” până acum
Provocarea Halo 2 de 20.000 de dolari a fost învinsă în sfârșit, după ce a fost considerată imposibil de doborât.
La 3 săptămâni de la lansarea provocării, niciun jucător nu a putut dovedi că o poate doborî, scrie PC Games.
Ca urmare, White a crescut premiul la 20.000 de dolari. El a rămas nerevendicat până acum.
Provocarea Halo 2 de 20.000 de dolari a fost învinsă în sfârșit
În 18 ani de la lansarea Halo 2, nu a fost înregistrată niciun caz în care cineva să fi reușit provocarea descrisă de White – până acum. Jucătorul JerValiN, ce are și un canal de Twitch, a încercat provocarea de mai multe ori în ultimele săptămâni.
Într-o încercare ce a durat aproape 6 ore jumătate, JerValiN a reușit să învingă provocarea Halo 2 de 20.000 de dolari.
El s-a folosit de numeroase abilități pentru a încheia jocul potrivit regulilor lui White. El s-a folosit de mai multe trucuri, inclusiv unul care i-a permis să aducă o creatură Banshee cu el în bătălia finală cu Tartarus.
În ultimele momente, JerValiN aproape a pierdut, dar a reușit să se redreseze.
Nu e prima dată când JerValiN impresionează cu abilitățile sale în jocul Halo 2. Înainte să încingă provocarea Halo 2 de 20.000 de dolari, el a avut și primul joc LASO (Legendary All Skulls On) fără nicio moarte. Acel joc a durat 5 ore 54 de minute și 40 de secunde.
Ultimul joc, de 20.000 de dolari, a durat 6 ore, 29 de minute și 44 de secunde.
Ce se întâmplă cu opțiunea Battle Pass din jocul Halo Infinite
Halo Infinite a luat în considerare plângerile jucătorilor legate de progresul în joc. Actualizarea ar face parte din schimbările Halo Infinite.
Potrivit Forbes, soluția aleasă de dezvoltatori e introducerea mai multor puncte de experiență (XP) pentru jucători. Acum, provocarea Halo 2 de 20.000 de dolari a fost învinsă.
KrazyFlipz, un cont de Twitter, a creat o listă cu această schimbare, publicată de Forbes. Până acum, nu a fost dezvăluită creșterea punctelor zilnice. Acest proces depinde de modul în care e jucat jocul de fiecare utilizator. Pentru jucătorii care nu petrec atât de mult timp pe platformă, schema ar putea fi de ajutor.
Aceasta depinde de numărul jocurilor, potrivit Forbes, și e una dintre schimbările introduse de dezvoltatorii Halo Infinite:
- Joc 1 = 300 XP
- Joc 2 = 200 XP
- Joc 3 = 200 XP
- Joc 4 = 100 XP
- Joc 5 = 100 XP
- Joc 6 = 100 XP
- De la jocul 7 în sus = 50 XP
Acum, cineva a reușit să învingă provocarea Halo 2 de 20.000 de dolari.
Lost Ark a devenit al doilea cel mai jucat joc din istoria Steam, în doar 24 de ore – câți jucători a strâns.
Până acum, fiecare dintre aceste jocuri ofereau 50 XP pentru jucători. Ca urmare, cea mai mare creștere în sistem poate fi observată în primul joc. Astfel, două jocuri jucate acum aduc cu 400% mai multe puncte de experiență. Pentru cei care profită de maximul de puncte oferite pentru toate cele 6 jocuri, au parte de o creștere de 233.33%, potrivit Forbes, una dintre schimbările notabile din jocul Halo Infinite.