Jeff Bezos a vrut să își demonstreze punctul de vedere în fața echipei sale, în cadrul unei ședințe ce a avut loc la începutul companiei Amazon, ce a devenit una dintre cele mai cunoscute firme din lume.
Apelul „incomod” al lui Jeff Bezos din mijlocul unei ședințe. Ce a vrut să demonstreze personalului Amazon
Apelul „incomod” al lui Jeff Bezos, ce a avut loc chiar în mijlocul unei ședințe, a fost dezvăluit recent chiar de către fondatorul Amazon, unul dintre cei mai bogați oameni din lume.
Jeff Bezos e cunoscut pentru stilul său de conducere și pentru faptul că a vrut ca Amazon să ofere o experiență bună pentru consumatori, scrie Unilad.
Ca urmare, a introdus mai multe reguli menite să ofere și să mențină această experiență. Bezos a folosit inclusiv tehnici care nu sunt neapărat convenționale pentru a-și convinge echipa să aibă o performanță pe măsura așteptărilor.
Apelul „incomod” al lui Jeff Bezos din mijlocul unei ședințe
Jeff Bezos e fostul CEO Amazon și unul dintre cei mai bogați oameni din lume. Atunci când a pornit compania, a vrut să se asigure că deja are o performanță notabilă. Recent, Bezos a participat la un interviu în cadrul Lex Fridman Podcast. Miliardarul a dezvăluit unul dintre trucurile pe care le-a folosit într-o ședință cu personalul Amazon.
Apelul „incomod” al lui Jeff Bezos a avut loc în timpul unei ședințe. Miliardarul a dezvăluit că datele Amazon susțineau că cei mai mulți consumatori așteptau doar 1 minut la telefon înainte să fie conectați cu un reprezentant Amazon atunci când sunau la relații cu clienții.
Dar el observase mai multe plângeri din partea consumatorilor care descriau cu totul altă experiență.
În timpul ședinței, un angajat a încercat să îl convingă că totul e în regulă cu apelurile la relații cu clienții. Dar Jeff Bezos a decis să îi demonstreze că nu e cazul.
„Eu zic așa: atunci când datele și anecdotele se contrazic, anecdotele au de obicei dreptate,” a dezvăluit Bezos. „Nu înseamnă că urmezi absolut anecdotele. Înseamnă că analizezi mai atent datele.”
„De obicei, nu e vorba de faptul că datele nu sunt adunate corect. Ci nu măsori lucrul corect,” a continuat miliardarul.
În urma dezacordului a urmat apelul „incomod” al lui Jeff Bezos din mijlocul unei ședințe. Miliardarul a povestit cum a sunat la relații cu clienții Amazon și a așteptat să fie conectat cu un reprezentant. Acest proces a durat mult. Ca urmare, Bezos și personalul Amazon din ședință au stat în liniște, așteptând să fie preluați de un reprezentant.
Jeff Bezos a oferit o lecție importantă personalului Amazon
Bezos a dezvăluit că a așteptat în jur de 10 minute înainte să fie preluat de un reprezentant.
„A demonstrat într-un mod dramatic că am avut dreptate și că era o problemă cu adunarea datelor,” a continuat Bezos. „Așa a început un întreg proces în care am început să măsurăm ca lumea.”
„E un exemplu de spunerea adevărului. E un lucru incomod de făcut, dar trebuie să cauți adevărul chiar și atunci când nu e comod,” a dezvăluit Jeff Bezos despre apelul „incomod” al lui de la începutul Amazon.
Porțiuni din interviu au fost publicate pe Internet, unde au devenit rapid virale. Mai mulți utilizatori l-au felicitat pe Bezos pentru tactica aleasă.
„Imaginează-ți că ești într-o ședință și aștepți în liniște totală 10 minute ca un reprezentant să îți răspundă la telefon după ce tocmai i-ai spus lui Jeff că datele arată că durează doar 60 de secunde și că totul e în regulă, lol,” a scris un utilizator.