Acesta nu e primul caz în care un proprietar Tesla pune la îndoială eficiența service-ului oficial al companiei. În luna septembrie 2020, au apărut imagini cu o mașină Tesla Model Y care avea bucăți de lemn și o curea de plastic pentru a ține condensatorul.
Un service Tesla ar fi „reparat” o mașină cu bandă adezivă. Imaginea care a devenit virală
Un service Tesla ar fi „reparat” o mașină a companiei cu bandă adezivă, potrivit proprietarului vehiculului, care a încercat să îi atragă atenția lui Elon Musk pe Twitter.
În acel caz, nu se știa dacă mașina a venit așa din fabrică sau a fost o improvizație a Tesla Service Center, scrie AutoEvolution.
Acum, însă, un alt proprietar a dezvăluit că service-ul Tesla i-a reparat mașina într-un mod pe care nu l-a considerat corespunzător.
Un service Tesla ar fi „reparat” o mașină cu bandă adezivă
Un bărbat care a dezvăluit că îl cheamă Thomas se pare că și-a creat un cont Twitter (@TelticThomas) doar pentru a-i atrage atenția lui Elon Musk. El a fost supărat din cauza problemei pe care a întâmpinat-o după ce și-a dus mașina la un service oficial al companiei.
Bărbatul a vrut să îi atragă atenția CEO-ului Tesla. El susține că un service Tesla ar fi „reparat” mașina sa cu bandă adezivă. Thomas și-ar fi cumpărat un Model S Tesla pe 27 iunie 2021.
Pe 25 iulie 2022, la 393 de zile de când a cumpărat-o, Thomas i-a cerut lui Musk ajutorul. Bărbatul susține că mașina lui a fost ținută în Tesla Service Center timp de 147 de zile, în total.
Thomas a scris mesaje pe Twitter cu mai multe grafice. Acestea difereau în funcție de cât de fericit sau supărat era cu mașina sa. Timpul petrecut în service a reprezentat 37.4% din timpul în care Thomas a deținut mașina, până în acel punct.
Thomas și-a băgat din nou mașina Tesla în service recent. Aceasta a stat acolo „doar” 51 de zile. După mai multe grafice, pe 18 august, Thomas și-ar fi primit mașina înapoi din service. Atunci când s-a uitat mai atent la ea, a observat un detaliu inedit.
Se pare că un service Tesla ar fi „reparat” vehicului cu ajutorul benzii desenate. Thomas a împărtășit și acest mesaj pe Twitter. În plus, bărbatul a publicat și o imagine cu problema sa.
Mașina a stat 51 de zile în service
Thomas a publicat o imagine pe Twitter cu o porțiune din mașină lipită cu bandă adezivă, după ce a venit din service. Porțiunea e un element de plastic de la o roată din partea stângă a mașinii.
Thomas susține că un service Tesla ar fi „reparat” mașina cu această bandă adezivă. În mesajul de pe Twitter, Thomas l-a întrebat pe Musk dacă problemele atât de mari în lanțul de aprovizionare încât ca mecanicii să apeleze la bandă adezivă.
În plus, Thomas susține că și-a rezervat și o Tesla Model 3, precum și o mașină Model Y. Acum, însă, bărbatul a declarat că se gândește să își cumpere un Prius și să renunțe la Tesla.
Recent, Tesla a cerut proprietarului unei mașini o „răscumpărare” de 4.500 de dolari.
Spre deosebire de alți producători auto, Tesla nu are dealeri. În schimb, fiecare Tesla Service Center face parte din companie. Ca urmare, orice problemă la un astfel de service ridică semne de întrebare cu privire la întreaga companie, scrie AutoEvolution.
Până acum, Tesla nu a răspuns la mesajele virale ale lui Thomas.