În luna martie 2024, Xiaomi a dezvăluit SU7, primul vehicul electric lansat de producătorul de smartphone-uri. De atunci, compania a înregistrat mai multe comenzi decât anticipa, de ordinul zecilor de mii.
Cerere mare pentru Xiaomi SU7, numit și „smartphone-ul pe roți”. Câte unități au fost vândute într-o singură lună
A fost înregistrată o cerere mare pentru Xiaomi SU7, prima mașină electrică lansată de producătorul de telefoane, ce a fost numit și „smartphone pe roți”.
Potrivit rapoartelor, până acum au fost înregistrate 75.723 de comenzi pentru SU7, scrie Bloomberg.
În acest moment, livrările au atins 5.781 de unități, potrivit lui Lei Jun, CEO-ul companiei.
Cerere mare pentru Xiaomi SU7, numit și „smartphone-ul pe roți”
Producătorul chinez de smartphone-uri Xiaomi a primit comenzi ferme pentru 75.723 de unităţi din primul său automobil electric. Denumit SU7, prescurtarea de la Speed Ultra 7, vehiculul a primit mai multe comenzi decât anticipau experții.
Xiaomi vrea să livreze peste 10.000 de unităţi pe lună începând din iunie, a anunţat fondatorul companiei, Lei Jun, transmite Reuters, scrie AGERPRES. În prima lună de la lansare, compania a înregistrat o cerere mare pentru Xiaomi SU7.
Ţinta de livrări anunţată stabileşte un nou record pentru un start-up din domeniul vehiculelor electrice, a precizat Lei Jun la un eveniment cu presa organizat în prima zi a Salonului Auto de la Beijing. Lei Jun a adăugat că până la data de 24 aprilie au fost livrate 5.781 de automobile SU7. Pragul a fost atins în mai puţin de o lună de la lansare. Aceasta a avut loc la finele lunii martie.
Cele 75.723 de comenzi ferme se referă la acele comenzi pentru care cumpărătorii au optat pentru un avans nereturnabil. Acestea au fost înregistrate de asemenea până la data de 24 aprilie.
„În ultimele patru zile comenzile au continuat să urce cu aproape 6.000. Asta semnalează competitivitatea crescută a SU7”, a spus Lei Jun despre această cerere mare pentru Xiaomi SU7.
Xiaomi vrea să livreze peste 100.000 de vehicule în 2024
Jun a adăugat că Xiaomi îşi propune să livreze peste 100.000 de automobile SU7 în 2024. Și intenţionează să îşi menţină afacerile din domeniul auto „concentrate în proporţie de 100%” pe piaţa chineză în următorii trei ani.
În acest scop, Xiaomi a modificat, pentru 18 aprilie, data la care a început livrările versiunilor standard şi Max ale sedanului electric SU7. Cu 12 zile mai devreme decât se preconiza iniţial. Pe lângă cele două versiuni, Xiaomi intenţionează ca la finele lunii mai să înceapă şi livrările modelului Pro.
Modelul SU7 se inspiră din design-ul Porsche şi vine cu preţuri mai mici decât Model 3 de la Tesla. Lansarea intensifică şi mai mult un război al preţurilor pe segmentul automobilelor electrice. Mai ales pe cea mai mare piaţă auto din lume. În China, constructorii auto cu modele comparabile au anunţat reduceri de preţuri şi subvenţii după ce a fost înregistrată o cerere mare pentru Xiaomi SU7
Lei Jun a mai spus joi că cele 6.000 de persoane care formează în prezent echipa auto a Xiaomi este departe de a fi una suficientă. A invitat persoanele talentate din întreaga lume să se alăture planurilor ambiţioase ale companiei chineze în domeniul producţiei de automobile.