CEO-ul companiei, Mark Zuckerberg, a vorbit de mai multe ori despre noua direcție Meta. Aceasta ar fi axată pe eficiență, misiune care se vede în diferite decizii ale companiei. Printre acestea se reduce și scăderea personalului și renunțarea la anumite proiecte.
Parola WiFi folosită de Meta. De ce mulți cred că Mark Zuckerberg ar fi ales cuvântul neobișnuit
În cadrul evenimentului Meta Connect, participanții la conferință au aflat care e parola WiFi folosită de Meta și mulți cred că a fost aleasă chiar de către Mark Zuckerberg.
Noua direcție de eficiență presupune reducerea semnificativă a costurilor, oriunde se poate, scrie Business Insider.
Se pare că această idee de eficiență e evidentă și în alte aspecte, precum parolele.
Parola WiFi folosită de Meta
Potrivit unor noi informații care au apărut pe Internet, participanții la evenimentul Meta Connect susțin că această direcție de eficiență e evidentă în numeroase detalii ale companiei.
Printre acestea se numără și parola WiFi folosită de Meta. În cadrul evenimentului, participanții puteau accesa rețeaua WiFi cu parola „effici3ncy,”. Ceea ce reprezintă simbolic măsurile luate de companie în numele eficienței.
Descoperirea a fost publicată inițial pe Threads de către un reporter tech care se afla la eveniment. Și Mark Zuckerberg a apreciat mesajul publicat de reporter, mod prin care și-a arătat din nou susținerea față de noua direcție.
În 2023, Zuckerberg ar fi introdus „anul eficienței” în cadrul Meta. Astfel, a implementat mai multe măsuri drastice, menite să economisească resurse. Printre acestea s-au numărat concedieri și reducerea numărului de directori, tendință ce a continuat și în 2024.
În ciuda acestor inițiative de economisire, Meta a investit considerabil în AI, GPU și centre de date. Aceste investiții erau menite să mențină competitivitatea companiei împotriva unor giganți tech precum OpenAI, Microsoft, Google și Amazon.
Se pare că și parola WiFi folosită de Meta reflectă această inițiativă care a restructurat compania. Așa că mulți cred că Zuckerberg ar fi ales-o – sau măcar influențat-o.
Meta a dezvăluit ochelarii Orion în cadrul evenimentului Connect
Parola de la conferința Connect sugerează că Zuckerberg susține în continuare această direcție a companiei. Această abordare e cu atât mai importantă cu cât Meta continuă să investească masiv în AI și în alte tehnologii scumpe.
În cadrul evenimentului, Meta a prezentat primul său prototip de ochelari cu realitate augmentată şi inteligenţă artificială (AI), care a atras atenția mult mai mult decât parola WiFi folosită de companiei.
Numiţi „Orion”, ochelarii sunt echipaţi cu o cameră foto, căşti şi un asistent AI activat vocal. La fel ca ochelarii conectaţi Meta Ray-Ban care sunt pe piaţă de mai mulţi ani. Meta a dezvăluit Orion, pe care i-a numit „o mașină a timpului”.
Dar ei includ, de asemenea, proiectoare minuscule pentru vizualizarea de videoclipuri, ecrane sau chiar persoane sub formă de holograme. Toate acestea fără a purta căşti care izolează utilizatorul.
„Este ca o maşină a timpului”, a glumit Mark Zuckerberg, şeful Meta. „Ei oferă o privire în viitor care cred că va fi foarte interesantă”.
Miliardarul şi-a încheiat prezentarea anuală a noilor produse ale grupului cu acest nou dispozitiv, singura surpriză reală a evenimentului la Menlo Park (California), sediul companiei.