Lame, ce locuiește în Italia, a devenit cunoscut după ce a creat video-uri prin care reacționa la trucuri considerate absurde. Tânărul oferea o soluție mult mai simplă la acestea, motiv pentru care a atras peste 140 de milioane de urmăritori.
Khaby Lame e cel mai urmărit creator de conținut de pe TikTok. Câți fani are
Khaby Lame e cel mai urmărit creator de conținut de pe TikTok, după ce a depășit numărul de urmăritori ai lui Charli D’Amelio. În acest moment, Lame are 142.7 de milioane de urmăritori, pe când Charli D’Amelio are 142.3 de milioane.
În acest moment, conținutul lui Lame include video-uri amuzante, ce stâng milioane de vizualizări și aprecieri.
Lame a început să devină cunoscut anul trecut. În ultimele săptămâni, fanii săi au încercat să îl transforme în cel mai urmărit creator de pe platformă – și au reușit, scrie The Verge.
Khaby Lame e cel mai urmărit creator de conținut de pe TikTok
Potrivit The Verge, faptul că Lame a devenit cel mai urmărit creator de conținut TikTok, în fața lui Charli, e o schimbare semnificativă.
Alături de sora sa, Dixie, Charli a devenit una dintre cele mai cunoscute persoane de pe TikTok. Pentru mai multe luni, ea a fost cel mai urmărit creatori de conținut de pe TikTok.
De la video-urile de câteva secunde publicate pe TikTok, Charli și Dixie au creat un imperiu media impresionant. Surorile ar fi avut câștiguri de 27.5 milioane de dolari anul trecut, potrivit unor estimări ai publicației Forbes.
Află cum afectează TikTok adolescenții, potrivit experților – ce efecte poate să aibă dependența de platformă.
Faptul că Lame a devenit cel mai urmărit acum e notabil dat fiind faptul că mulți au acuzat TikTok că nu promovează creatorii de culoare. În 2020, TikTok a răspuns acuzațiilor prin înființarea unui consiliu de diversitate și prin donarea către mai multe ONG-uri.
TikTok permite publicarea video-urilor de 10 minute
Khaby Lame e acum cel mai urmărit creator de conținut de pe TikTok, dar și-a creat contul faimos cu ajutorul unor video-uri scurte.
Inițial, rețeaua de socializare TikTok a permis doar publicarea video-urilor scurte, de câteva secunde. Acum, platforma permite publicarea video-urilor de 10 minute.
„Mereu ne gândim la noi moduri de a aduce valoare comunității noastre și să îmbogățim experiența TikTok. Anul trecut, am introdus videouri mai lungi, ceea ce oferă comunității noastre mai mult timp să creeze și să se distreze pe TikTok,” a declarat un reprezentant TikTok.
TikTok permite acum publicarea videourilor mai lungi, ce permite utilizatorilor mai multă flexibilitate. Această schimbare ar putea ajuta în segmentele de beauty, culinare și cele care includ conținut educațional.
Înainte de această schimbare, unii creatori de pe TikTok, inclusiv cel mai urmărit creator de conținut de pe platformă, încurajau urmăritorii să urmărească restul conținutului în mai multe videouri, ce formau o serie.
Unii utilizatori nu erau încântați de această metodă, pentru că erau nevoiți să caute următoarele părți din serie. Provocarea virală de pe TikTok care pune în pericol viața utilizatorilor.
YouTube a lansat recent propria platformă care poate deveni un rival TikTok – YouTube Shorts. Acesta permite publicarea videourilor în format scurt. TikTok permite acum publicarea videourilor, însă.