Caroseria Cybertruck e creată din panouri de oțel inoxidabil, un detaliu de design care a atras atenția consumatorilor încă de când a fost dezvăluit prototipul vehiculului, în 2019. Dar se pare că aceste panouri întâmpină o problemă surprinzătoare.
Mașinile Cybertruck ar rugini deja, potrivit proprietarilor. Vehiculul a fost lansat în urmă cu doar câteva luni
Unii proprietari Tesla s-au plâns pe Internet că mașinile Cybertruck ar rugini deja, deși vehiculul a fost lansat în urmă cu doar câteva luni.
Unii proprietari Cybertruck s-au plâns online că au observat mici pete ruginii pe exteriorul mașinilor electrice, scrie Gizmodo.
Acestea ar fi primele semne de apariție a ruginii, ceea ce a surprins proprietarii.
Mașinile Cybertruck ar rugini deja, potrivit proprietarilor
În ciuda faptului ca vehiculul a fost lansat la finalul anului 2023, în urmă cu doar câteva luni, deja au apărut probleme la nivelul caroseriei. Cum mașinile au fost lansate recent, nu au avut îndeajuns de mult timp pe șosele.
Chiar și așa, mașinile Cybertruck ar rugini deja, susțin unii proprietari. Plângerile au apărut pe forumul Cybertruck Owners Club.
Unul dintre proprietari a observat micile pete ruginii după ce a condus mașina în ploaie timp de doar 2 zile.
„Am primit mașina Cybertruck azi,” a scris proprietarul. „Vânzătorul a menționat specific că mașinile Cybertruck încep să aibă pete ruginii când sunt în ploaie. Și că e necesar ca mașina să fie șlefuită.”
Proprietarul a spălat mașina cu săpun, dar petele deja apăruseră. Un alt proprietar a întâmpinat aceleași probleme după ce a condus mașina prin ploaie.
„Coroziunea e documentată și mi-au zis să îi sun luna viitoare, când le ajung uneltele necesare pentru reparații,” a dezvăluit un alt proprietar care a sunat la un service Tesla. „Am mers doar 381 de mile cu acest Cybertruck. Din cele 11 zile de când l-am primit, cea mai mare parte a timpului a stat parcat în fața casei mele.”
Alți proprietari susțin că micile pete nu sunt de la rugină, ci de la alte substanțe. Se pare că design-ul din panouri de oțel inoxidabil, dincolo de faptul că a provocat probleme de producție, acum a dezamăgit unii proprietari, pentru că mașinile Cybertruck ar rugini deja.
Se pare că și în manualul de instrucțiuni al vehiculului, Tesla confirmă faptul că panourile din oțel sunt susceptibile la coroziune din cauza unor substanțe precum grăsimi, ulei, rășină, insecte moarte etc. Manualul recomandă proprietarilor să spele aceste substanțe de pe mașină, dar se pare că și apa e o problemă.
Producția Cybertruck are probleme
Se pare că Tesla întâmpină probleme serioase atunci când vine vorba de Cybetruck, cea mai recentă mașină a companiei. Cu un design inedit, vehiculul e mai greu de produs decât se așteptau mulți.
Potrivit surselor interne, principalul obstacol e producerea bateriilor de litiu-ion de 4680, de următoarea generație.
Tesla încearcă o nouă metodă de a crea celulele bateriei. Aceasta se bazează pe electrozi acoperiți la rece, un proces care e, teoretic, mai rapid și mai ieftin. Dar realitatea e alta. Mașinile Cybertruck ar avea și probleme la nivelul caroseriei, pentru că ar rugini deja, potrivit proprietarilor.
Se pare că producția Cybertruck ar avea probleme serioase. Pentru că Tesla încă nu și-a dat seama cum procesul poate funcția în masă.
Prin acest proces, au mai fost create mici dispozitive ce pot stoca energie. Dar, până acum, nu a fost folosit în cazul vehiculelor electrice, „la o viteză îndeajuns de mare”, susține Yuan Gao, specialist în tehnologia bateriilor.
„Tesla e primul producător auto care încearcă să comercializeze acest lucru,” a declarat Gao.